[vc_row fullwidth=”true” css=”.vc_custom_1559737933235{background-image: url(https://aovservice.nl/wp-content/uploads/2019/06/aov-service-homepage_adviespagina_zt.jpg?id=333) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1559738024563{padding-top: 175px !important;padding-right: 10% !important;padding-bottom: 175px !important;padding-left: 10% !important;}”][vc_custom_heading text=”“Een goed advies is de juiste stap naar zorgeloos ondernemen.“” font_container=”tag:h2|text_align:left|color:%23ffffff” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row fullwidth=”true” fullwidth_content=”false” css=”.vc_custom_1553606604360{padding-top: 75px !important;padding-bottom: 75px !important;}”][vc_column][vc_custom_heading text=”Zo werkt het” font_container=”tag:h2|text_align:center” use_theme_fonts=”yes”][vc_empty_space][mk_steps step=”5″ hover_color=”#e37b79″ icon_1=”mk-li-inbox” title_1=”Inventarisatie” desc_1=”Intakegesprek (gratis en vrijblijvend)” icon_2=”mk-li-graph” title_2=”Analyseren” desc_2=”Beoordeling eventueel bestaande AOV” icon_3=”mk-li-notepad” title_3=”Advies” desc_3=”Voorwaardenvergelijking en adviesrapport” icon_4=”mk-li-help” title_4=”Bemiddeling” desc_4=”Aanvraagformulier en gezondheidsverklaring” icon_5=”mk-li-shield” title_5=”Nazorg en Beheer” desc_5=”Toetsing, verwerking en begeleiding”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row fullwidth=”true” equal_columns=”true”][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1554109635419{background-image: url(https://aovservice.nl/wp-content/uploads/2019/04/avatar-1.jpg?id=286) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: contain !important;}”][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1554109527738{padding-right: 20% !important;}”][vc_empty_space height=”75px”][vc_custom_heading text=”AOVservice ++” use_theme_fonts=”yes”][vc_custom_heading text=”De AOV is waarschijnlijk de meest complexe verzekering voor ondernemers. Maar als zelfstandige ben je ook zelf verantwoordelijk voor kosten bij overlijden en je pensioen. Ook daar kan ik je bij helpen. Je financiële situatie bij overlijden en pensioen zijn onderdeel van het AOV advies. Zo heb je dus direct een totaaloverzicht van al je financiën!” font_container=”tag:p|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_custom_heading text=”Mark Mocking” font_container=”tag:h5|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_custom_heading text=”Verzekeringsadviseur” font_container=”tag:h6|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_empty_space height=”75px”][/vc_column][/vc_row][vc_row fullwidth=”true” fullwidth_content=”false” css=”.vc_custom_1553606604360{padding-top: 75px !important;padding-bottom: 75px !important;}”][vc_column][vc_custom_heading text=”Stappenplan advies en
aanvraagtraject AOVservice” font_container=”tag:h2|text_align:center” use_theme_fonts=”yes”][vc_custom_heading text=”Het adviseren en aanvragen van een AOV bestaat uit een aantal stappen. In dit stappenplan (dienstverleningsdocument) kun je zien hoe het traject er uit ziet. Dit is deels gebaseerd op wettelijke eisen van de AFM om een zo goed mogelijk advies te kunnen geven. Het advies is onafhankelijk en objectief; ik ben niet gebonden aan verzekeraars. Een volledig advies- en aanvraagtraject kost € 650,-.” font_container=”tag:p|text_align:center” use_theme_fonts=”yes”][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][mk_image src=”https://aovservice.nl/wp-content/uploads/2019/04/inventarisatie.png” image_size=”full” align=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_custom_heading text=”1. Inventariseren” use_theme_fonts=”yes”][vc_custom_heading text=”Kennismakingsgesprek (gratis en vrijblijvend)
Bespreken persoonlijke en financiële situatie
Bespreken van je wensen en doelen; wat vind je belangrijk?” font_container=”tag:p|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_custom_heading text=”2. Analyseren” font_container=”tag:h2|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”][vc_custom_heading text=”Verwerken van de inventarisatie in een concrete oplossing
Welke voorwaarden, dekking en premie passen het beste bij je?” font_container=”tag:p|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][mk_image src=”https://aovservice.nl/wp-content/uploads/2019/04/analyseren.png” image_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][mk_image src=”https://aovservice.nl/wp-content/uploads/2019/04/advies.png” image_size=”full” align=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_custom_heading text=”3. Adviseren” use_theme_fonts=”yes”][vc_custom_heading text=”Onafhankelijk en objectief premie en voorwaarden vergelijk; welke maatschappij heeft het beste aanbod? Opvragen van offertes
Opstellen en bespreken van het adviesrapport” font_container=”tag:p|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_custom_heading text=”4. Aanvragen (Bemiddelen)” font_container=”tag:h2|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”][vc_custom_heading text=”Aanvraagformulier en gezondheidsverklaring voorbereiden, invullen en indienen. Begeleiden acceptatie (verzekeringstechnisch en medisch); aanleveren aanvullende documenten Polis en premiecontrole. Eventueel opzeggen van bestaande polis” font_container=”tag:p|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][mk_image src=”https://aovservice.nl/wp-content/uploads/2019/04/bemiddeling.png” image_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][mk_image src=”https://aovservice.nl/wp-content/uploads/2019/04/nazorg-en-beheer.png” image_size=”full” align=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_custom_heading text=”5. Onderhouden” use_theme_fonts=”yes”][vc_custom_heading text=”Jaarlijks contactmoment met samenvatting van de dekking en advies over mogelijke wijzigingen. 3 jaarlijkse marktscan met volledige overstap (incl alle bovengenoemde stappen). Verwerken van mutaties, beantwoorden van vragen. Schadebehandeling, administratie en contacten met de verzekeraar. Het onderhoud kost € 180,- per jaar.” font_container=”tag:p|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row fullwidth=”true” fullwidth_content=”false” css=”.vc_custom_1553610782524{padding-top: 25px !important;padding-bottom: 25px !important;background-color: #efefef !important;}”][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][mk_button dimension=”flat” corner_style=”full_rounded” size=”large” url=”/aov-premie-berekenen/” align=”center” margin_bottom=”” margin_right=”” bg_color=”#efb440″ btn_hover_bg=”#efaa21″]Bereken je premie[/mk_button][/vc_column][vc_column width=”1/4″][mk_button dimension=”flat” corner_style=”full_rounded” size=”large” url=”/contact/” align=”center” margin_bottom=”” margin_right=”” bg_color=”#efefef” btn_hover_bg=”#efefef” text_color=”dark” btn_hover_txt_color=”#395b88″]Maak een afspraak[/mk_button][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row fullwidth=”true” fullwidth_content=”false” css=”.vc_custom_1554385041828{padding-top: 75px !important;padding-right: 10% !important;padding-bottom: 75px !important;padding-left: 10% !important;background-color: #efefef !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”Wat is het belang
van goed advies” use_theme_fonts=”yes”][vc_custom_heading text=”Je moet er niet aan denken. Dat je zwaar gewond raakt door een ongeluk en dat je blijvend invalide bent. Maar het kan jou ook overkomen. Of iemand uit je gezin. De impact is dan enorm.” font_container=”tag:p|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_empty_space][vc_toggle title=”Welke verzekeraars biedt je aan?” style=”round” size=”lg”]De volgende verzekeraars worden meegenomen in het vergelijk: De Amersfoortse, Movir, Allianz, De Goudse, Avéro, REAAL, Klaverblad en AEGON. Sommige aanbieders kiezen ervoor om hun producten alleen via eigen winkels of websites aan te bieden, zoals Univé of Centraal Beheer. Ik heb geen belang bij een specifieke verzekeraar; het advies is volledig onafhankelijk en objectief.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoe ziet het adviestraject er uit?” style=”round” size=”lg”]Een visuele weergave van mijn werkwijze vind je hier.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat kost het advies?” style=”round” size=”lg”]Een volledig advies en aanvraagtraject kost € 650,-.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoe kom je tot een volledig advies? Welke onderdelen heeft het advies?” style=”round” size=”lg”]De volgende verzekeraars worden meegenomen in het vergelijk: De Amersfoortse, Movir, Allianz, De Goudse, Avéro, REAAL, Klaverblad en AEGON. Sommige aanbieders kiezen ervoor om hun producten alleen via eigen winkels of websites aan te bieden, zoals Univé of Centraal Beheer. Ik heb geen belang bij een specifieke verzekeraar; het advies is volledig onafhankelijk en objectief.[/vc_toggle][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”Veelgestelde vragen” use_theme_fonts=”yes”][vc_empty_space][vc_toggle title=”Welke gegevens heb je nodig voor het advies of de aanvraag?” style=”round” size=”lg”]Inkomensgegevens,[/vc_toggle][vc_toggle title=”Welke onderdelen bevat het adviesrapport?” style=”round” size=”lg”](voorbeeld rapport?) Waarom adviesrapport?[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat valt er allemaal onder het nazorg traject?” style=”round” size=”lg”]…[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik ook kiezen voor alleen advies zonder jaarlijks onderhoud?” style=”round” size=”lg”]Nee. Het is heel belangrijk om de polis jaarlijks door te nemen en indien nodig aan te passen. Zo voorkomen we dat je niet te weinig, maar ook niet te veel verzekerd. Als het na 3 jaar gunstig is om over te stappen lopen we het volledige aanvraagtraject weer door. De onderhoudskosten van € 180,- verdien je makkelijk terug met de premiebesparing bij een mogelijk overstap. Ten slotte moet ik aan de wettelijke zorgplicht voldoen om de polis jaarlijks te bespreken. Er zit geen provisie in de premie van de verzekeraar. Ook ik kan niet voor niks werken. Bij een schadeclaim zou ik het vervelend vinden als ik je een aparte factuur moet sturen voor de begeleiding.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik heb al een AOV, wat kun je daarin betekenen?” style=”round” size=”lg”]Voor bestaande AOV’s kan ik een gratis polis-check uitvoeren. Mail je polis naar mark@aovservice.nl en je krijgt een kort verslag wat je verzekerd hebt en of er interessante alternatieven zijn. Misschien betaal je nog provisie, of zijn er andere besparingsmogelijkheden.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat als ik geen AOV kan afsluiten door medische redenen?” style=”round” size=”lg”]Een AOV bij een verzekeraar is meestal de beste en goedkoopste oplossing. Mocht je je om medische redenen niet op een standaard polis kunnen verzekeren zijn er andere mogelijkheden. Als je net uit loondienst komt kun je je vrijwillig verzekeren via het UWV. Je moet je dan wel binnen 13 weken na einde dienstverband aanmelden![/vc_toggle][/vc_column][/vc_row]